Dag 1 - Jag

Jag är en tjej på snart 13 år. Blond, blåögd. Typiskt svenne. Jag älskar att fota. Särskilt att redigera dem i datorn sen :D Jag är iaf döpt till världens vanligaste och tråkigaste namn, Anna. Jag har en egen lite ponny som heter Millan och är 21 år. o.o Gamling! xD Här hemma har vi iaf en häst till och två hundar. Jag är bosatt långt in i dom djupa granskogarna i Småland. 
 
                                                   
 
Jag ÄLSKAR att leka i Photoshop/Gimp. Jag kan sitta och måla elelr redigera i det hela dagarna. Men sen har ju sso kommit ivägen och det har inte blivit av lika mycket nu som för ett tag sedan xD  Min favorit smily är nog 'cx' eller 'xD' efetrsom att det är dom jag använder mest. Jag är också mycket duktig på att skriva 'dte' istället för 'det'.
 
Jag skulle inte beskriva mig som Galen i hästar. För det är jag ju inte o.o Jag tycker att så mycket annat än hästar är roligt xD Som att driva med folk. o.o
 
I spelet heter jag då Anna Westside. Hur jag kom fram till namnet har jag ingen aning om o.o Registrerade mig iaf den 18 juli 2012 o.o Det var ju inte alls länge sedan xD Mer om det får ni veta i en annan utmaning!
 
Jag hoppas ni är nöjda och glada nu :) Nästa inlägg kommer snart!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback