Dålig uppdatering!

Jaha, det var det här jag var rädd för xc Att jag säger att jag ska starta upp ordentligt och så gör jag inte det. Men jag ska ta mig i kragen nu inatt och göra några inlägg som jag kan lägga upp när jag har tid xD 
 
Men jag har inte bara tjoat runt faktiskt.. 1. min vän sov över hos mig = SIMS HELA NATTEN = no starstable. 2. jag har jobbat på en header till Frida Longlake! Ja det vart ju så va att min header va, den gillades! Så jag fick ta och göra en åt Frida. Bara för att hon bad så snällt XD
 
 
 
 
 
Ja.. det är kanske itne världens bästa kvalité, men hon ville ha den animerad och i gimp blir det så då DX Ja jag vet inte om jag är super nöjd över den annars xD men jag får hoppas på att hon gillar den :3 det är ju det viktigaste!
 
 



Kommentarer
Postat av: frida ll

OMG annis <3 så fiiin <3 lägg in fort haha ingen stress men så fin <33

Svar: aww jag hoppas det blev bra nu xD haha
westiie.blogg.se

2013-06-19 @ 21:34:06
URL: http://longlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback