Nördfakta ~ Tävlingar

Idag har jag varit väldigt effektiv och tagit reda på lite om tävlingarna när man vill levla hästarna! Jag klockade mig själv när jag började dagens första tävling och stannade tiden när jag avslutade den sista. Jag kollade även upp hur mkt JS jag tjänade på det hela.
 
Jag red upp till Hollow-Woods banan och började där...
 
 
Jag följde April Starwood's lilla "levlings runda" om ni undrar..
 
 
Det här kom jag iaf fram till:
 
 
OBS! Jag har inte räknat med Kaninutmaningen eller Äppeltävlingen höhö..
 
  • Jag tjänade 535 JS
  • Det tog 54 min och 26 sekunder. Sen hur noga jag klockade kan man diskutera. Var tvungen att pausa femhundrafemtielva gånger på det hela. Så när jag avrundar blir det ju nästan 1 timme! Där inräknar jag alla gånger jag failade på hinder och missade kontroller.. mehe
 
Ja det var typ det jag han att räkna på xD
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback