Tävling - Vinn en header!

 
 
 
 
Ja jag tänkte dra igång en liten tävling där priset är din alldels egna header gjord av mig! Jag har sett och hört att det finns dom som gillar det jag gör så jag tänkte varför inte cx Dessutom finns det dom som gärna vill ha en fin blogg med kanske bara har Paint. Det går ju inte göra jättemycket där..
 
 
 
Tävlingen är helt gratis!
Det enda du ska göra är att skriva en motivering i en kommentar om varför jag ska välja just dig! 
 

Jag kommer att avsluta tävlingen om två veckor. Alltså Lör den 6 Juli. Varför den håller på så länge är för att jag åker på ridläger om en vecka. Så jag hinner inte avsluta den då. Jag gör ju ingen reklam för bloggen då ändå så jag tror inte det kommer inte så många anmälda då.
 
Jag kommer att breva vinnaren och även skriva det i ett inlägg här på bloggen!
 
Men som sagt, skriv en motivering i en komentar i det här inlägget så kanske det är just dig jag korar till vinnare!
 
Lycka till!
 
 



Kommentarer
Postat av: frida ll

för du e bäst å du e min bästra vän :D å man kan ju alltid behöva fräsha upp den :D XD ibland XD så jag deltar :D

2013-06-22 @ 21:45:00
URL: http://longlake.blogg.se
Postat av: Sandy Darkfall

Jag har läst din blogg ett bra tag nu och jag älskar den :D
Jag har bara paint så jag önskar att jag och min kompis kunde få en header tillsammans ;D

Jag vill gärna kunna göra mer för henne som min vän hon är som en syster för mig. Så jag deltar för oss :D

Tack så mycket och ha roligt på Ridlägret lyckost! ♥

2013-06-22 @ 22:37:01
Postat av: Claudia Blizzard Winternight

Därför att min kompis som jag bloggar med just nästan tog självmord, och jag tror att bland annat en fin blogg can cheer her up...
Skulle verkligen uppskatta det, som för att göra henne glad... Vad är en header mot ett liv, jag vet, men ändå :/ Jag deltar för mina 2 vänner som betyder mycket för mig, fastän de är 2 små dårar <3

2013-06-27 @ 23:26:06
URL: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Alice Silverstar

Vi behöver en header då jag nyss börjat blogga på hennes blogg och ingen av oss kan göra en , ehe ;__;

2013-06-28 @ 22:26:40
URL: http://rebeccastarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback