Välkommen tillbaka!

Ja jag vet.. det har inte hänt något här sen april. Men jag tappade lusten HELT för sso när mitt sr tog slut. Jag har alltså inte varit sr på hela den tiden. Men nu har jag fått låna självaste Evelina Westson av Britt <3 Blev överlycklig eftersom jag inte sett delar av jorvik på så länge <3 Jag har saknat sso såklart. Men jag vande mig tillslut o.o Så jag började med annat.. host host kallat stallet.se xD
 
Aja nu är jag iaf tillbaka och bloggen har fått ett nytt och fräsht utseende! Jag är iaf jättenöjd med hur det blev tillslut xD
 
Juste! Jag får inte glömma bort att jag faktiskt köpt mig en ny häst! Haha jaa.. en dag när jag loggade in hade jag helt plötsligt 300 SC.. 300 SC! Jag har ingen aning om hur jag fick dem... Men iaf så det första jag gjorde var att dra till FP och köpa mig min Daydream..! Så länge jag väntat på henne. Namnet hade jag redan sen jag fick reda på att man skulle kunna köpa nya hästar. Och jag ville ju ha en häst med knoppman. Och oj vilken tur jag hade xD För hon kostade inte mindre än 300 SC. Så nu är jag en häst rikare men helt pank på sc xD Totaly worth it!
 
 
 
 
 
Jag tänkte göra varsitt inlägg där jag skriver om varje häst c: Så det kommer snart!
Hade det bra så länge! 
 
 
Jag måste ju byta ut den här bilden.. Stackars Daydream (som inte har ngt smeknamn ännu)...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback