Dumma GC D:

Någon mer som tycker att GC är svårt? :c Det blir ju inte bättre för att man ska hamna i samma grupp som alla alitryttare med femtielva rader med guldrosetter i sitt hemstall.. Kunde inte alla göra som April Starwood och stanna framför mål så andra får rosetter med? ._.
Idag gick det verkligen skit för mig! Var ute och red så kunde inte vara med kl 6. Sen kl 8 så väjer hästfan för en mur som står två km bort från oss och rider in i en fågelskrämma. För att komma ut ur den här dödsmaskinen var jag tvungen att rida utanför kontrollerna och då vänder jag tillbaka och rider givetvis igenom på fel håll. 
                                          SUCK
 
 
Jag har iaf köpt en ny sadel! 
Djuplila sadel, finns i sgb! Den kostade 3720 js. Dock minns jag inte vad den kostade i Sc..
 
Nu har jag bara den lila stalljackan, det svarta tränset i fp och det stora svarta schabraket kvar av klubboutfiten på MK :D
 
 
HAHA hittade en rolig bild från när jag och Britt gick runt i Grandma's Glamoure cx En rullande hatt och mössa xD
 
Aja, nu ska jag iaf fortsätta sura och kolla på Top Model Sverige..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback