HAMNARBETARNA GÅR ÖVER STYR

Har haft en jätte rolig kväll ikväll :D Först var det event med klubben.. var ju så där halft kontrolerat när alla skulle logga ut och in o.O 
När jag stod och väntade på GC fick jag en stalker som försökte para min häst 24/7.. Bara det att hästen är en kille cx Iaf så gick det bajs idag med. Jag är nog inte så bra på det där Gc o.o Lågb 13 i början, redan då vet man u att dte är kört. Hästen stannade iaf inte vid fågelskrämmorna.. Men vid hamnarbetarna såg jag den här.. mannen..
 
 
 
Precis så man bär en låda! Habn blev kanske skit nödig..?  Red iaf in i fanskapet två gånger plus en hel hög med andra arbetare cx Slutade på 13 plats.. wiie..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback