Imorgon blir det fest!

Wiiie!
Kan inte fatta det! Imorgon tar druidträningen slut! Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen o.o Som jag sagt innan så är det ju tråkigt att ibnte ha något att göra, mer än att tävla o.s.v.
Jag tänkte i alla fall fira! Funderar på att köpa något fint till mig.. Eftersom jag får mer SC imorgon också! 
 
           
 
<B>Snygg groda jag fick med där! :D</B>
 
Jo, man har ju suttit och knåpat på en t-shirt jag med! Dock blev den inte så personlig eftersom jag missförstod hela skiten xD Trodde att alla skulle kunna köpa den sen xD Haha.. fail. 
Men nöjd blev jag ändå, lite starstable stuk över det hela med stjärnan och ryttaren..
                                 
 
 
Basidan ser helt missbildad ut, men det är för sent att ändra nu xD Har redan skickat in den ;_;
 
<u>Vad tycker Du om den?</u>
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback