Min rygga!

Jag tänkte bara visa vad jag <b>Alltid</b> har i min rygga. Kanske inte det roligaste att se men tänkte slänga ihop ett till inlägg efter GC! :D Om inte hamnarbetarna hinner ta mig det vill säga.. o.o
 
I alla fall så är det dethär jag har i ryggan då :
<b>Vatten/borste/hovkrats</b> - Går det ens att ta ur? o.o
<b>Fiskespö</b> - Det är bäst att ha med sig det xD Blir så arg om man rider ända till gåd och så har man glömt spöet hemma XD Så det är alltid med!
<b>Gyllenbladet</b> 
<b>Köpebrevet</b> - Kommer ALLTID att ligga där! Bara för att jag inte ska glöma bort när min fulis blev min! <3
<b>Tävlings outfiten</b> - Aomen! Jag har mina glasspinne färgade tävlings kläder i väskan med xD
<b>Oftast en till Outfit</b> - Jag tycker om att bta kläder, så jag brukar ha en till outfit i ryggan mer än den jag har på mig då cx
<b>En massa annan skit</b> - Så har jag då en massa annan skit som bara ligger pch tar plats.. 
 
<b>Nu vet ni hur fattig jag är och vad som gömmer sig i min rygga cx</b>
 
 
 
Lycka till på GC alla!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback